Kapcsolat

FASHION BOX KFT.
FŐ ÚT 124.
2220 VECSÉS
Telefonszám: +36 70 223 8536
Írjon nekünk
fashionboxdivat@gmail.com
E-mail-ekre munkaidőben 24 órán belül válaszolunk

Akciós termékek


Üzleti feltételek
Általános szerződési feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Üzletszabályzat (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") határozzák meg a www.fashionbox-webshop.hu weboldal (a továbbiakban honlap) felhasználásának a feltételeit, illetve a honlapon elérhető szolgáltatást igénybe vevők (továbbiakban: Felhasználó) részére irányadó szolgáltatási feltételeket. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások adják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. Kérjük, hogy az oldal használata előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot!

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya www.fashionbox-webshop.hu weboldalon található webáruház (a továbbiakban FASHIONBOX webáruház), amelyen keresztül a Szolgáltató termékeit értékesíti, tehát a Szolgáltató valamennyi – a honlapon megjelenített – árucikkének (a továbbiakban: Termék) online adás-vétele. A Termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékek adatait, jellemzőit a Szolgáltató a legjobb tudomása szerint információk alapján tölti fel, azok valóságtól való jelentős eltérésért felelősséget nem vállal.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a FASHIONBOX webáruházon keresztül történik. A FASHIONBOX webáruházban történő vásárlásra az "Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény" ("Ekrtv."), valamint. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Korm.rendelet) irányadó.

Az eladó

Az eladó minden Termék vonatkozásában az FASHION BOX Kft.
Szolgáltató neve: FASHION BOX Kft.
Székhely: 2214 Pánd Széchenyi utca 23. 
Cégjegyzékszám: cg. 13-09-192861
Adószám: 26305666-2-13

Banszámlaszámunk:10103843-14115000-01005002

Ügyintéző neve: Bárány Zoltán
Mobil:06-70-2238536
E-mail cím: fashionboxdivat@gmail.com

Az elektronikus szerződéskötés lépései
Az FASHIONBOX webáruházban kizárólag regisztrált Felhasználó vásárolhat Termékeket. A regisztráció során regisztrációs adatlapot kell kitölteni egy létező e-mail cím, vezeték- és keresztnév, nem, születési év és egy jelszó megadásával. A regisztrációval online szerződés jön létre az Ekrtv. 5. § (4) bekezdésének megfelelően. A regisztrációt követően tudja a FASHIONBOX webáruház a Felhasználónak biztosítani a Termékek vásárlásához, a korábbi vásárlások megtekintéséhez és a megadott adatok módosításához szükséges hozzáférést. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató általános hírlevelet, heti hírlevelet küldjön részére.  A tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik. A FASHIONBOX webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.

Az egyes Termékek oldalán választhatja ki a megrendelni kívánt Terméket és darabszámát (az alapértelmezett darabszám 1 db). A Szolgáltató korlátozhatja az egyes Termékekre leadható rendelési mennyiséget. A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot, majd kattintson a „kosárba” feliratra. Ezt követően a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak. Amennyiben már befejezte a vásárlást, a „tovább a kosárhoz” feliratú gomb megnyomásával juthat el a „kosár tartalma” nézetbe, ahol megkezdheti a megrendelésének véglegesítését. Amennyiben még vásárolni szeretne, úgy a „vissza a kosárhoz” gombbal léphet vissza az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet a kosárba.

A megrendelés leadása egy ajánlattétel a Felhasználó részéről az adott Termék megvásárlására. A megrendelés elküldéséhez első alkalommal regisztrációra van szükség. Már korábban regisztrált felhasználóként email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be, új felhasználóként a megrendelés folytatása kizárólag a regisztrációs felület kitöltése után lehetséges. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, a hírlevélre vonatkozó nyilatkozat az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozat kitöltése, végül egy biztonsági kód beírása, és a „Regisztráció” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, adószám, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől. A „Tovább” gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül.

A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeke, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségeket is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak. Ekkor ki kell választani, hogy milyen módon kívánják a terméket megkapni: futárszolgálat által vagy GLS pontra. A kiválasztás után a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelések összegéhez a szállítási költséget.

Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Webáruházunkban bankkártyával (netbankon keresztül) és készpénzzel (utánvétnél vagy személyes átvételnél) történő fizetés is lehetséges.
A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltüntetésével. 

Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

Rendelési,

teljesítési feltételek

Csak Magyarország területére szállítunk ki! Megrendelésével Ön hozzájárul, hogy adatait a megrendelés teljesítéséhez felhasználjuk!

Adatvédelmi gyakorlatunk az uniós előírásoknak megfelelnek, harmadik fél részére semmilyen jellegű személyes adatot nem szolgáltatunk ki!



A www.fashionbox-webshop.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja. A termékeket külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani!

A weblapon műszaki okokból tévesen megjelenő árakért illetve készletadatokért felelősséget a szállító nem vállal! a termék leszállítása a megrendelés és a visszaigazolás együttes megléte esetén kezdődik.

A FASHION BOX  Kft. a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 1-2 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. 

Figyelem!!!

Első megrendelés esetén minden esetben ellenőrizzük a megrendelő elérhetőségeinek pontosságát

és ezzel együtt kérjük a rendelési szándék megerősítését, a pontosítás a tréfából rendelők kiszűrését,

és a valódi megrendelők személyének védelmét célozza



Fizetési feltételek

Internetes áruházunkban leadott megrendelések a szállítási költséggel együtt legegyszerűbb módon bankkártyával a Salt-payment rendszerén keresztül, vagy utánvéttel az áru átvételekor.

Fizetés netbankon keresztül:

Banszámlaszámunk:10103843-14115000-01005002

Fizetés előre utalással: Megrendelés után a vételárat az elektronikus visszaigazolás alapján utalhatja el. Előre utalás esetén 5 % kedvezmény biztosítunk a vételárból. A vételár fenti bankszámlára történő megérkezése után a kiszállítási procedúra azonnal megkezdődik.

Bankkártyás fizetés:

Salt-paymet applikációja segítségével tud biztonságosan bank ill. hitelkártyával fizetni

.......

Fizetés utánvéttel:

A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.

Az utánvét díja: 300 Ft.

Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket az MPL futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 1-2 munkanap ( általában 1).  Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. ( A futár tudni fogja az Ön mobil számát ill. E-Mail címét.

Rendelkezésre áll a jelenleg legolcsóbban elérhető GLS pont csomag autamata útján történő szállítás is. Érdeklődjön az Önhöz legközelebb eső csomag automatákról.

Magyarországon érvényes szállítási áraink

Futáros kézbesítés  1.400-Ft (GLS futárszolgálat házhoz)

GLS csomagpontra  1.100.-  (Legolcsóbb szállítási mód)

Egyéb szállítási módok árait a rendelési program mutatja

Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák

Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.

ELÁLLÁSI JOG

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a termék átvételétől számított 14 napon belül. A Vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (06/29/737082), e-mailben (fashionboxdivat@gmail.com), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával, postai úton is gyakorolhatja.

A Vásárló jogosult az elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni.

A termék kézhezvételének, átvételénekek időpontja:

  • átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja;
  • házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket saját költségén a Vállalkozás telephelye szerinti címre (2220 Vecsés Fő út 124.) visszaküldeni. A Vállalkozás köteles az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket a Vásárlónak visszafizetni ideértve a szállítási díjat is abban az esetben, ha a Vásárló az elérhető legolcsóbb szállítási módot (GLS PONT) választotta.

Vételárat csak érvényes magyar bankszámlaszámra utalunk vissza!

Elállás esetén a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

Elállás esetén a Vállalkozás a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A Vásárló által utánvéttel visszaküldött termék átvételét a Vállalkozás jogosult megtagadni.

A Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

A terméket az elállási jog gyakorlása esetén társaságunk átvevőpontjára kérjük visszaküldeni:

FASHION BOX üzlet 2220 Vecsés Fő út 124.



Sérült csomag

Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük 
haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a fashionbox@monornet.hu.hu e-mail címen vagy munkaidőben a 06-70-3350546 telefonszámon.

Kellék-és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozó feltételek


A Termékre vonatkozóan a FASHION BOX Kft. kellék-és termékszavatosságot vállal. Termékszavatossági igény esetén a Termék hibája esetén Ön kijavítást, vagy - ha a kijavítás megfelelõ határidőn belül nem lehetséges - a Termék cseréjét igényelheti, ha a Termékből elérhetõ cseretermék áll rendelkezésre. A Termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba felfedezésétõl számított 2 (két) hónapon belül köteles a hibát a FASHION BOX Kft. számára a jelen Üzletszabályzatban meghatározott módon közölni. A termékszavatossági igény az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (két) évig érvényesíthető.

Egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási igény érvényesíthető. 

Elállási jog

Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e- mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e- mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e- mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. Utánvétes küldeményt nem veszünk át, kérjük szem előtt tartani azt, hogy a visszaküldés költsége a vevőt terheli!

Elállási nyilatkozat minta: https://webshippy.com/wp-content/uploads/2019/03/elallasi-nyilatkozat-minta-2019.pdf

A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített termékek árát. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor. Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának 
adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével. Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében. Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a 
szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

Szavatosság

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a 

Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítést 
(vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a 
Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából 
ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti

Szellemi tulajdonjog

Bármi, ami a www.fashionbox-webshop.hu weboldalon található, beleértve a mikrooldalakat, a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi, vagy az adott szerzői jog és/vagy védjegy tulajdonos kifejezett engedélyével került felhasználásra. Az oldal, vagy mikorooldalak bármely másolása, terjesztése, közvetítése, kihelyezése, linkelése vagy megváltoztatása a Szolgáltató engedélye nélkül szigorúan tilos. A jelen rendelkezések megszegése a szerzői jog, 
védjegyek vagy egyéb szellemi tulajdon megsértésének minősül, amely a Felhasználó polgári vagy büntetőjogi felelősségre vonását vonhatja maga után. Az FASHIONBOX márkanév és logó a Szolgáltató tulajdona. A Szolgáltató minden ehhez kapcsolódó jogot fenntart magának. 
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Felhasználók tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően az első használat alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben, az ezt követően leadott megrendelésekre vonatkozóan. 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szolgáltató neve: FASHION BOX Kft..
Székhely: 2214, Pánd Széchenyi utca 23.
Cégjegyzékszám: cg. 13-09-192861

Banszámlaszámunk:10103843-14115000-01005002

Adószám: 26305666-2-13                                                                                                 Ügyintéző neve: Bárány Zoltán
Mobil:06-70-2238536
E-mail cím: fashionboxdivat@gmail.com


A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Panasz megtételének jogát az 1997. évi CLV. tv. 2. sz. mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával is előterjesztheti.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),

Panasz esetén a következő szervekhez forulhat:

Pest Vármegyei Békéltető Testület

1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.

Hivatali kapu/KRID:

   560351920

Telefon/Fax:
(+36-1) 792-7881

E-mail cím:
pmbekelteto@pmkik.hu


Bírósági eljárás kezdeményezése
Egyéb

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Adatvédelmi szabályzat

ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT

1. A SZABÁLYZAT CÉLJA
Az Adatkezelési Szabályzat a FASHION BOX Kft. webáruházában (a továbbiakban: webáruház) történő vásárlás során megadott adatok felhasználásának és tárolásnak (a továbbiakban együttesen: adatkezelés) szabályait határozza meg az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek figyelembevételével.

2. AZ ADATKEZELÉS ALAPJA
A vevő a webáruházban történő megrendelés leadásakor elfogadja a szállítási szerződés feltételeit, és ezzel önkéntes hozzájárulását adja a vásárláshoz kapcsolódó adatai kezeléséhez.

3. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA
A FASHION BOX Kft. a vevő megadott adatait kizárólag a vevő megrendelésének teljesítéséhez, valamint a vevő által kért egyéb műveletek (pl. hírlevél küldése) céljából kezeli.

4. AZ ADATKEZELŐ
A vevő adatait a webáruház üzemeltetője, a A FASHION BOX Kft. kezeli.

5. AZ ADATKEZELÉS KÖRÜLMÉNYEI

A FASHION BOX Kft. a regisztráció és a vásárlás során megadott adatokat biztonságosan kezeli. Az adatokhoz kizárólag a vevő, az adatkezelő, valamint bankkártyával történő fizetés esetén az ezen fizetési mód szolgáltatója férhet hozzá. Ez utóbbi esetben a banki szolgáltató a fizetéshez szükséges adatokat kapja meg. 
A fentieken túlmenően a A FASHION BOX Kft. jogszabályi kötelezettség teljesítése esetén, továbbá hatósági felhívásra szolgáltatja ki a megadott adatokat az érintett vevő egyidejű tájékoztatása mellett. 
Az adatkezelés kezdete a vevő regisztrációja és/vagy első megrendelésének leadása.
Az adatkezelés megszűnik az adatok az adatkezelő általi törlésével, vagy a vevő ezirányú kezdeményezésére (pl. regisztrációjának törlésével).

6. COOKIE
A cookie kisebb adatállomány, amelyet a FASHIONBOX webáruház látogatójának számítógépén helyez el és a látogató adatait tartalmazza. A cookiek használatából eredő személyhez kötődő információkat és személyes adatokat a A FASHION BOX Kft. nem adja át harmadik személy részére.

7. REGISZTRÁCIÓS ADATOK
A webáruház látogatóinak a regisztráció során meg kell adniuk személyes adataikat (nevüket, címüket, telefonszámukat, stb.). Ezen adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében tárolja az adatkezelő, harmadik személy részére semmilyen esetben nem adja át.

8. BANKKÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ FIZETÉS
A bankkártyára vonatkozó információkat a A FASHION BOX Kft. nem tárolja sem a tranzakció lebonyolítása alatt, sem azt követően. A vásárlás folyamata és a bankkártyás fizetési tranzakció két egymástól elkülönülő rendszerben történik. A FASHION BOX Kft. ennek megfelelően nem szerez tudomást a vevő bankkártya információiról, és a tranzakciót bonyolító bank sem kapja meg a vevő a regisztráció során Az FASHION BOX Kft. részére megadott adatait.

9. A REGISZTRÁCIÓ MEGSZÜNTETÉSE
A vevőnek az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:
- e-mailben a fashionboxdivat@gmail.com címre vagy
- levélpostai küldemény útján a 2214 Pánd Széchenyi utca 23.postacímre.

10. AZ ADATKEZELÉSBEN ÉRINTETTEK JOGAI
Az adatkezelésben érintettek bármikor módosíthatják vagy törölhetik adataikat a jelen Szabályzat 9. pontjában megadott elérhetőségek valamelyikére történő kérelem megküldésével. 
A FASHION BOX Kft. az adatkezelés okának, illetőleg céljának megszűnése esetén az adatokat tovább nem tárolja, és erről a vevőt tájékoztatja.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014. június 13.

Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform itt érhető el:

http://ec.europa.eu/odr/

A Magyar Posta adatkezelési tájékoztatója

www.posta.hu/adatkezelesi_tajekoztato

MDJiZjdmMz